دنیای بازی

توضیحاتی در مورد بازی های کامپیوتری

دنیای بازی

توضیحاتی در مورد بازی های کامپیوتری

کدهای تقلب – بازی ترس

من دیگه ابدی شدم

 

همیشه انسان در فکر ابدی شدن بوده، هست و خواهد بود. ارزویی که شاید این روزها به آن نخواهد رسید. اما در بازی های کامپیوتری چنین اتفاقی افتاده و شما فقط و فقط با فشار دادن چند دگمه می توانید یک موجود ابدی شوید و قدرت فراوانی پیدا کنید.

یکی از این قدرتها که در بازی ترس – FEAR- وجود دارد، این است که شما از تیررس دشمنان دور باشید و آنها نتوانند به درستی روی شما هدف گیری کنند. با فشردن دکمه T و وارد کردن دستور notarget امکان پذیرخواهد بود. اما یادتان باشد که این دستور تا زمانی کار می کند که در صفحه نمایش قابل رویت باشد و در غیر این صورت شما یک موجود طبیعی خواهید بود. البته برای رفع این نقص می توانید دستور poltergeist را وارد کنید.

چنانچه دوست دارید که در این بازی همیشه نفر اول باشید که تیر را شلیک می کنید باید از تعداد خشابهای ذخیره شده اطلاع داشته باشید و مهمتر، باید به مقدار لازم مهمات داشته باشید. البته زره شما نیز آسیب پذیر خواهد بود و همچنین بر اثر اثابت گلوله زخمی خواهید شد که برای برطرف کردن تمامی این کمبودها با ید دستور kfa  را وارد کنید. همچنین دستور god نیز شما را رویین تن خواهد کرد.

در ضمن اگر حوصله ندارید تا تمامی مراحل بازی را انجام دهید، می توانید دستور maphole را وارد تا به مرحله بعد بروید.

نظرات 2 + ارسال نظر
EDVIN جمعه 16 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:59 ب.ظ

سلام...serial number بازی F.E.A.R رو می خواستم.مرسی

فراز نوری Dawn of War - Dark Crusade چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:02 ب.ظ http://farazpc.blogsky.com

من کد یا ترینر بازی دراک کروسید یا Dawn of War - Dark Crusade را می خواستم و من هم مثل تو یک سایت درباره ی کد بازی دارم لطفا مرا لینک کن
با تشکر
البته نه آن تشکر معمولی که بقیه در نظرات خود میگذارند من زندگی نامه ی تختی را در سایتم گذاشتم و جک و دانستنی هم سایتم داره
خدا حافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد