دنیای بازی

توضیحاتی در مورد بازی های کامپیوتری

دنیای بازی

توضیحاتی در مورد بازی های کامپیوتری

کدهای تقلب بازی قاتل حرفه ای 3

حرفه ای و بدون خطا

 

سری بازی های Hitman که در ایران با نام قاتل حرفه ای شناخته شده است، از بازیهایی است که بسیار طرفدار دارد. یک بازی هیجان انگیز در سبک اکشن که فقط و فقط شما نباید آدم بکشید بلکه باید همانند یک قاتل زمان را مد نظر داشته باشید و برای فرار از مخمصه ها راه های مختلف را پیدا کنید و به خاطر بسپارید. حتی باید زمانی نیز به مانند یک جاسوس به طور ناشناس در شهر پرسه بزنید تا زمان مناسب برای کشتن فرد مورد نظر فرا رسد.

اما شاید شما دلتان بخواهد که این فاصله های زمانی وجود نداشته باشد و به راحتی در شهر با اسلحه بچرخید و کسی نیز مزاحم کارتان نشود.

پس برای راحتی کار ابتدا از پوشه بازی فایل hitmancontracts.ini را پیدا کرده و دستور EnableCheats 1  و EnableConsole 1  را به خطهای دستوری بازی اضافه کنید و فایل را ذخیره نمایید و سپس بازی را اجرا کنید. حال که در بازی هستید دکمه ~ را زده و دستورات تقلب را وارد کنید. برای آنکه رویین تن شوید باید دستور god 1 را وارد کنید تا تیر دشمن به شما اثر نکند. چنانچه این دستور شما را ارضا نکرده است برای انکه از دید دشمن مخفی شوید و حالتی به مانند روح داشته باشید دستور invisible را وارد کنید. اگر هم دوست دارید که یک انبار اسلحه شما را پشتیبانی کند و برای کشتن هر یک از دشمنان از یک نوع اسلحه استفاده کنید می توانید از دستور giveall و give some را وارد کنید. دستور infammo را زمانی وارد کنید که مهمات شما رو به پایان است تا دیگر نگران اتمام مهمات نباشید و تا روز قیامت شلیک کنید. چنانچه علاقه ای به اتمام هر یک از مراحل بازی ندارید می توانید از دستور end level استفاده کنید.

حالا دیگر شما یک قاتل حرفه ای هستید که تیرتان نیز خطا نمی رود. موفق باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد