دنیای بازی

توضیحاتی در مورد بازی های کامپیوتری

دنیای بازی

توضیحاتی در مورد بازی های کامپیوتری

نگاهی به بازی «جنگ ستارگان : امپراطوری در نبرد»

 پیش به سوی دشمن

حتما یکی از سری فیلمهای جنگ ستارگان ،ساخته کارگردان بزرگ هالیوود جرج لوکاس را دیده اید. نبردهایی که در آن انسانها در برابر موجودات فضایی با سلاح های پیشرفته اتمی و لیزری قرار می گیرند و طعم شکست و پیروزی را می چشند. سری فیلمهایی که برای دیدن آن مردم از روزها قبل در پای گیشه سینماها زنبیل می گذاشتند.

بعد از این فیلمها، سری دوم بازی  جنگ ستارگان به بازار بازیهای کامپیوتری ارایه شد. بازی جنگ ستارگان از نوع بازیهای استراتژیک بوده و شما باید از نظر استراتژیک جنگی فضا پیماها و غول های جنگی خود را به گونه ای آرایش دهید تا بتوانبد سلطان فضا شوید. در بازی شما با هر پیروزی بخشی از فضا را در اختیار می گیرید و پس از آن باید به سراغ سیاره مورد نظر رفته و از نیروهای زمینی کمک بگیرید. سربازهایی که در کارخانه ها ساخته می شوند و باید از سیاره ای به سیاره ی دیگر منتقل کنید. از شکست نترسید که باز هم شانس حمله را دارید و باید نیروهای جدیدی را در سیاره پیاده کنید تا بتوانید مراکز حساس دشمن را نابود و تصرف کنید.

در آغاز بازی شما می توانید به عنوان نیروهای امپراطوری ظاهر شوید و یا در غالب دشمن امپراطوری و در هر حال جنگی را در پیش رو خواهید داشت که با تفکر صحیح در آرایش نیروهای خود می توانید موفق و سرزمین دشمن را در اختیار بگیرید.

از آنجایی که بازی از نوع استراتژیک است، تعداد افرادی که به این بازی ها روی خواهند آورد کم است اما برعکس سایر بازی ها با یکبار بازی چنان مجذوب خواهید شد که دوست دارید تا آخرین نفر دشمن را از پای درآورید.

بازی جنگ ستارگان: امپراطوری در نبرد، از گرافیک بالایی برخوردار است و از نظر کیفیت صدا نیز با توجه به افکت های اعمال شده در بازی خود را در یک فضا پیمای مادر خواهید دید که فضا پیماهای جنگی خود را در نابود کردن دشمن هدایت خواهید کرد. حتی قادرید برخی از فضا پیما ها را برای منحرف کردن دشمن از مسیر خود به عنوان تومه قرار داده و خود به راحتی دشمن فریب خورده را از پای درآورید. یک از نکاتی که باید توجه داشته باشید آن است که بتوانید سرزمین های اشغال کرده را به خوبی محافظت کنید و اجازه عبور هیچ دشمنی را از مرزهای خود را ندهید.

زمان یادگیری بازی بسیار کوتاه بوده و شما می توانید در کمتر از 30 دقیقه با فوت و فن بازی آشنا شوید. بازی جنگ ستارگان از بازیهای روز دنیاست که برعکس نسخه های قبلی خود از استقبال بیشتری را دیده است. 

شما می توانید زمان را کمی سرعت ببخشید تا در کمترین مدت زمان ممکن باری را به اتمام برسانید و در همین مدت به اندوخته های مالی شما اضافه خواهد شد که باید از این اندوخته مالی برای تولید و ساخت نیروهای جدید اقدام کنید. در جنگ های زمینی نیز با نابود کردن دسمن باید نیروهایی را در مراکز دشمن قرار دهید تا در صورت حمله احتمالی دشمن قادر باشید از مرزهای جدید خود محافظت کنید.

بازی جنگ ستارگان: امپراطوری در نبرد برای افراد بالای 12 سال توصیه شده است.اگر شما از معدود افرادی هستید که طرفدار بازی در اینترنت هستید، این بازی تحت شبکه جهانی بوده و می توانید با کمک دیگر افراد تیم دشمن را با استراتژی های جالب جنگی از پای درآورید.

شاید کسانی هم باشند که دوست دارند در حین بازی کمی زرنگی به خرج دهند و از کدهای تقلب استفاده کنند، اما این بازی آنچنان شما را مجذوب بازی بدون کدهای تقلب خواهد کرد که نیازی به این کدها نیست و شما با استفاده از یک برنامه صحیح جنگی می توانید دشمن را نابود و پیروز میدان نبرد باشید.

من از این بازی لذت بردم و هر روز کمی از وقتم را برای این بازی میگذارم و دوست دارم شما هم در لذت من سهیم باشید و همین امروز این بازی را تهیه کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
آدینه بوک دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:26 ب.ظ http://www.adinehbook.com

سلام. به فروشگاه اینترنتی کتاب و CD آدینه بوک با تحویل رایگان هم سر بزنید.

بیش از1500مقاله و تحقیق رایگان دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:50 ب.ظ http://www.beheshtnet.blogfa.com


سلام دوست عزیز
پیشاپیش عیدتون مبارک
من تابه حال با124سایت ووبلاگ تبادل لینک کردم
ومی خوام اگه افتخاربدین صدوبیست وپنجمین وبلاگی که دروبلاگم ثبت میکنم وبلاگ شماباشه
پس لطفا اگه موافقین وبلاگ من راباعنوان:
"1500مقاله وتحقیق رایگان"
وبه آدرس:
http://www.beheshtnet.blogfa.com

لینک نماییدوسپس اطلاع دهیدتادرهمان ساعت شمارالینک کنم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد